شما اینجا هستید   |

    بنیاد پرس : هنگامی که مسئولان در جمع دانشجویان حاضر می‌شوند کلی گویی نکنند

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین سبحانی‌نیا دبیر کل مجمع نمایندگان ادوار مجلس درباره سخنرانی رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران، گفت: هنگامی که مسئولان در جمع دانشجویان حاضر می‌شوند باید به مسائل و مطالبات آنان بپردازند و راه‌حل ارائه کنند.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه کلی‌گویی در محیطی آکادمیک مناسب نیست، ادامه داد: نخبگان مسائل کشور را رصد می‌کنند بنابراین انتظار دارند تا مسئولان کشور از جمله رئیس‌جمهور با آنان با صداقت سخن بگویند.

عضو شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار مجلس تاکید کرد: نسل جوان ما به ویژه دانشگاهیان نیروهای دلسوز، پرکار و خوش فکری هستند، برای مشکلات کشور برنامه و راه حل دارند و در مقطع کنونی مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال مردم جدی است طبعا رئیس جمهور باید در این موارد از دانشگاهیان کمک بخواهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سبحانی‌نیا اضافه کرد: محور اصلی سخنرانی رئیس‌جمهور در این نشست مسائل مربوط به برجام بود، این قرارداد به واسطه مذاکراتی ایجاد شده است که دستاوردهایی هم دارد، اما آنچه که مسئولان به مردم وعده دادند، بیشتر از اینها بود که حاصل نشد.

عضو شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار مجلس خاطر نشان کرد: امروز آمریکا به تعهداتش عمل نکرده است و بحث خروج از برجام را مطرح می‌کند، مردم به ویژه دانشگاهیان ما باید در جریان قرار بگیرند، فقط بیان صورت قضیه، توقع قشر تحصیل کرده نیست.

تگ های مطلب : ، ، ،
دسته بندی : بنیاد پرس
به اشتراک بگذارید : | | |